ebbaburman.blogg.se

Farfar <3

Publicerad 2015-11-26 08:32:45 i Allmänt,

Hej!
Min farfar dog tisdag den 10 november. Han blev endast 84 år gammal... han hade parkinson</3.... Farfar var mitt allt... han betydde väldigt mycket för mig... fredag den 6 november var det begravning.. det var ganska mycket folk där... parkinsons ordförande var också där... farfar kämpade in i det längsta... 3 dagar innan han somnade in så hamnade han på ett äldreboende... jag förstår inte varför jag inte var ledsen när min farmor dog 2011 (jag var 11år då) och när farfar dog 2015 så blev jag jätte ledsen.. kan det bero på att jag stod farfar närmare? Farmor var ju dement.... När jag berättade för farfar om hur jag hade det i skoan när jag gick i högstadiet så blev han arg... inte på mig.. utan på de som betedde sig sådär mot mig....
 
Vi hade på skolan att man skulle intervjua en pensionär jag hade tänkt ringa farfar men det gick ju inte... 
 
Hur ska det bli på julafton nu då?? Vem ska vara jultomte? 
 
Jag älskar dig farfar till månen och tillbaka 1000 gånger om... Nu får du äntligen träffa farmor.. Tack för att du kämpade och fanns där för mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela